خدمات شرکت نیکرادوب

ما در نیکرادوب به تک تک گفته هایمان متعهد هستیم و برای ما هیچ انتهایی در کارمان وجود ندارد…

طراحی و خدمات سایت
طراحی و خدمات اپلیکیشن
سئو تخصصی
طراحی گرافیکی
پلتفرم CRM/HR
مدیریت سازمان و برندینگ
طراحی و خدمات سایت
طراحی و خدمات اپلیکیشن
سئو تخصصی
طراحی گرافیکی
پلتفرم CRM/HR
مدیریت سازمان و برندینگ

طراحی سایت

طراحی وب سایت فرآیند برنامه ریزی ، ایده پردازی، تنظیم مطالب و در انتها معرفی محصول و خدمات بصورت آنلاین است. امروزه ، طراحی سایت حرفه ای چیزی فراتر از زیبایی آن است ودر واقع شامل عملکرد کلی وب سایت و خدمت رسانی درست به کاربران می باشد.. ما در نیکرادوب آماده ارائه خدمات طراحی سایت بصورت حرفه ای و مدرن هستیم!

طراحی اپلیکیشن

با توجه به رشد روز افزون کاربران اینترنت و کافی نبودن وب‌سایت‌ها برای رفع نیاز‌های مردم استفاده از اپلیکیشن بهترین گزینه برای رشد و پیشرفت به شمار می‌آید. طبق آمارهای اعلام شده بیش از سه میلیون اپلیکیشن در مارکت‌های مختلف مانند اپل استور و گوگل پلی قرار دارند. با ساخت یک اپلیکیشن موبایل اندروید و ios مناسب می‌توانید کاربران وفادار خود را شناسایی کنید و از این موقعیت مناسب بهترین استفاده را ببرید و کسب و کار خود را ارتقا دهید.

سئو تخصصی

سئو یک عامل مهم برای همه کسب و کار ها و شرکت‌ها است که وب‌سایت یا محتوای آنها در فضای آنلاین قرار دارد.  تمامی کسب و کار های آنلاین برای دیده شدن بیزینس خود و خدمات و افزایش فروش محصولات خود میتوانند از seo سایت استفاده کنند که تنها برند خود را به مخاطبین هدف شناخته بلکه باعث رشد سریع کسب و کار خود شوند.

طراحی گرافیکی

اهمیت طراحی گرافیک آنقدر بالا است که می توان به این نکته اشاره کرد، امروزه همه شهرها زیبایی خود را مدیون طراحی گرافیک هستند. جایی که هویت (لوگو و نام تجاری )، انتشارات(مجله ها و روزنامه ها و کتاب ها)، تبلیغات چاپ، پوستر ها، بیلبوردها، گرافیک وب سایت و عناصر، اپلیکیشن ها، جلوه های بصری رسانه های تصویری، علائم و بسته بندی محصولات و غیره، همه و همه بدون گرافیک چیزی خسته کننده ای بیش نبود.

پلتفرم CRM / HR

مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM عبارت است از مجموعه گام‏‌هایی که به منظور ایجاد، توسعه، نگهداری و بهینه‌سازی روابط طولانی‌مدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان برداشته می‏‌شود. نرم افزار crm شرکت نیکرادوب، این امکان را فراهم می‌کند تا در صورت لزوم بتوان مطابق با نیاز سازمان‌ها نسبت به توسعه و سفارشی‌سازی آن اقدام نمود. ویژگی های منحصر به فرد پلتفرم شرکت نیکرادوب که با نام Nikrad SaaS  آماده ارائه هست عبارت اند از :

مدیریت سازمان و برندینگ

اگر برای ایجاد یک سازمان به یک استراتژی گسترده نیاز داشته باشید و یا اگر برای مدیریت بهتر امور ساده پرسنل نیازبه کمک داشته باشید، مشاوران و مدیران منابع انسانی می‌توانند به شما کمک کنند تا تلاش خود را بهینه کنید. مدیر منابع انسانی شخصی است که فرصت‌های مختلفی را برای مدیریت بهتر، ارزیابی عملکرد کارکنان، برنامه‌ریزی منابع انسانی، بر طرف کردن نیازهای کارکنان، دستیابی به اهداف سازمان و کارفرمایان و … شرایط لازم را در سازمان ایجاد وپیاده سازی می‌کند. ما درنیکرادوب این خدمات را بصورت حرفه ای و برنامه ریزی شده به مشتریانمان ارائه میدهیم!

شرکت نیکرادوب به‌ صورت آنلاین و ریموت در کشور کانادا و ایران باهدف ارائه خدمات در بستر وب فعالیت خود را شروع و گسترش داده و در اوایل سال ۱۴۰۰، این شرکت به‌صورت رسمی در ایران ثبت شد و فعالیت جدی خود را آغاز کرد. به لطف پروردگار و تیمی متخصص، نیکرادوب توانسته به طور حرفه‌ای در حوزه برنامه‌نویسی، سئو، تولید محتوا، طراحی‌های گرافیکی و کمک به سازمان‌دهی و مدیریت برخی از مجموعه‌ها فعالیت کند و به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

logo-samandehi